2/2 Online Marketing A – Z-ig

Ha nem olvastad a cikksorozat első részét, itt megteheted.

A következőképpen építjük fel a mai tréninget:

A második részhez tartozó INGYENES MUNKAFÜZETET ITT töltheted le!

  1. Tartalom marketing – Hogy érj el rengeteg embert és hogyan építs óriási követő tábort?
  2. Tartalom fajták felsorolása (blog, videó, podcast stb.)
  3. Tartalom marketing stratégia kidolgozása
  4. Szoftver ajánlások
  5. Weboldal építőelemei
  6. Mire figyelj oda?
online marketing

Most megtanulhatsz egy profittermelő 

online vállalkozást kiépíteni az alapoktól.

Érdekel?!

1. TARTALOM MARKETING

Hogy érj el rengeteg embert és hogyan építs óriási követő tábort?

A régi, tradicionális marketing eszközök egyre haszontalanabbá válnak és egy jól előre gondolkodó vállalkozó bizony tudja, hogy biztos léteznek új technikák és új lehetőségek, megoldások, igaz?

Ez jelenleg a content marketing, azaz a tartalommarketing.

tartalommarketing

Sokunknak fájdalmasan bonyolult és átláthatatlan fogalom ez, amivel ma kicsit behatóbban megismerkedünk.

Sokak szerint a tartalom marketing az egyetlen egy eszköz, amivel kiemelkedhetsz a versenytársaid közül. Véleményem szerint is ez így van, hacsak nem örököltünk milliárdokat, amiket más marketingeszközökbe invesztálhatunk.

Jó és hatékony marketing lehetetlen egyedülálló és kitűnő tartalom nélkül. Ez mára már tény.

Rögtön egy érdekes sztorival szeretnék nyitni, ami arról fog szólni, hogy mennyire is aktuális tudástárral rendelkeznek a világ legjobb gazdasági egyetemei marketing téren és hogy mennyire bízhatsz meg a közoktatásban:

Friss bécsi gazdasági egyetemi diplomámmal elmentem első állásinterjúmra. Fontos megjegyezni, hogy marketinges állást pályáztam meg és nagyon nyeregben éreztem magam már az interjú előtt, hiszen nemcsak Európa egyik legkeményebb egyeteméről hozom lobogtatva a friss diplomámat – hanem méghozzá marketingre szakosodtam. Ethnikai-Marketingben írtam a dimplomamunkámat. A hölgy, aki meginterjúvolt pillanatok alatt kikészített és a földig rombolta magabiztosságom képességeimről egyetlen egy kérdéssel:

„Wissen Sie content marketing?”

„Magyarul: Ismeri a tartalommarketinget?”

„Nem” – feleltem és észrevettem, ahogy a mosoly eltűnik a hölgy arcáról és ha már voltál állásinterjún, akkor ismered azt az érzést, amikor tudod, hogy veszítettél és onnantól fogva mindegy mit mondasz, nincs visszaút.

Ez 7 éve történt Ausztriában. Ma már Magyarországon is aranykorát éli a tartalommarketing és nélküle nehezen tud már akárki is érvényesülni az online piacon.

A nagyobb cégek 73%-a alkalmaz külön embert vagy egy egész csapatot kizárólag arra a célra, hogy a tartalom marketinggel foglalkozzanak.

Itt jön a rövid fogalom:

“A tartalom marketing egy stratégiai marketing megközelítés, amely értékes, fontos és állandó, azaz következetes tartalom létrehozására fókuszál annak érdekében, hogy bevonzza, majd megtartsa az előre pontosan meghatározott célcsoport tagjait – végezetül pedig, hogy profitot termeljen.”

Itt van pár előnye a tartalommarketing bevetésének, mint marketing eszköz az online üzleted kidolgozása és felállítása közben – NE FELEDJÜK: A TARTALOM A KIRÁLY A MAI VILÁGBAN!

  • Viszonylag olcsó
  • Bizalmat épít – hitelességed épít
  • Márkaismertség – mert legyünk őszintén, a legtöbb ember még nem ismeri a márkádat. Ha hatékonyan nyomod a tartalom marketinges stratégiádat, akkor ez jelentősen megváltozik és egyre több ember fog megismerni téged és a márkádat.
  • SEO – kulcsszó és kulcskifejezések keresése a Google keresőprogramban
  • Potenciális vevőket gyártasz Hogyan? A tartalom marketing lehetővé teszi, hogy teljesen idegen emberek rád találjanak, megismerjék a tartalmadat majd vevőkké konvertáld őket.
  • 24 órán át dolgozik neked, még akkor is, amikor alszol
  • Bevonzod az ideális vevőidet – a tartalom által tisztábban látnak az emberek, hogy mit várhatnak el tőled és a termékeidtől. Továbbá miközben hitelességet építesz, olyan embereket vonzol csak be, akik egyetértenek veled és osszák véleményed, szimpatizálnak veled.
  • Potenciális vevő ápolás – ezt hívjuk sales funnelnek, azaz eladási csatornának, amivel egy későbbi fejezetben fogunk tüzetesebben megismerkedni.
  • Közösségi média megosztások. Ha minőségi és jó a tartalom, akkor megosztásra kerül ingyen és bérmentve még több emberhez jutsz el. Ha csak 10 követőd megossza Facebookon, akiknek fejenként 1000 barátjuk van, akkor ez már majdnem 10.000 ember elérést jelent egyetlen egy bejegyzés megosztással.
  • És a lista még folytatódhatna sokáig.
online marketing

Most megtanulhatsz egy profittermelő 

online vállalkozást kiépíteni az alapoktól.

Érdekel?!

De nézzük most meg a különböző tartalom fajtákat, amik közül lehetőségetek van csipegetni… DE nem a kedvetekre csipegetni, hanem alapos stratégiai meggondolás alapján. Mit jelent ez?

Neked is, ahogy nekem is van célcsoportod. Minden célcsoport más és más módon szereti felvenni az információt és a te feladataidhoz tartozik az, hogy kifürkészd, hogy ők hogyan szeretik.

Saját példámból kiindulva tudom, hogy ti például szeretitek a videókat és az eBookokat. Aztán azt is kifürkésztem, hogy a blogbejegyzéseket nem kedvelitek feltétlen, továbbá a siker Podcastem is már lassan egy éve fut, viszont alig-alig látogatjátok. Mire akarok ezzel kilyukadni?

Általában, hogyha kezdő vagy a tartalom marketing világában, akkor ne várd el magadtól, hogy azonnal. de rögtön tudni fogod, hogy melyik csatorna, illetve melyik kommunikációs forma a legkézenfekvőbb és a leghatékonyabb a saját célcsoportodnak. Ezzel nemcsak saját magad ostoroznád és totál hülyének éreznéd magad, hanem a motivációdat is megcsorbítanád.

Inkább engedd meg magadnak, hogy hibázz és hogy több dologba is belekóstolj. Ezért mondják, hogy a vállalkozásfejlesztésben egy nagy adat próbálgatás, felfedezés és piackutatás is rejtőzik. Egy idő után ki fog kristályosodni, hogy mi az, ami neked a legjobban fekszik és melyik tartalomfajtádat szeretik a legjobban a célcsoportod tagjai.

Miért fontos ez?

Tapasztalatból tudom, hogy pont ez a BIZONYTALANSÁG az, ami sokakat eltérít az úttól és bele se kezd a tartalom marketingbe és nemcsak azért, mert nagyon nagy falatnak tűnik az elején, hanem mert nem tudják hogy s mint és merre…

DE HA el se kezded, akkor SOSE fogod kipuhatolni, hogy MI az, ami működik neked és a célközönségednek és mi az, amit ki kell vágnod.

Na tehát ahogy megígértem végigmegyek a lehetséges tartalomfajtákon

online marketing fogalmak

Az online marketing alapjai – hogyan építs fel egy önműködő gépezetet, amely pénzt termel, akkor is, amikor alszol?

BLOG
Az egyik legelterjedtem tartalommarketing eszköz a bloggolás.

Tévhit: Írsz 10 blogbejegyzést és viral megy és több száz, több ezer követőd lesz és havonta több ezren fogják látogatni a weboldalad.

Valóság: Ugyanúgy, mint minden mással az életben, a bloggolással is stratégiai tervet kell felállítani és csak azért, mert te hetente írsz egy blogbejegyzést és megosztod pár emberrel, évek után sem fog túl sok minden történni. Kell a fórum marketing, kell a vendégbloggolás, kellenek a backlinkek és még sok más.

Ettől függetlenül a magyar ember nagyon szeret olvasni, így, ha nem is egy heti blogot, de értékes blogbejegyzéseket mindenképp vonj bele a tartalom marketing stratégiádba. Még ha csak pár értékes tartalmat írtál meg amiket utána tudsz majd hasznosítani különböző platformokon, a szöveges tartalmat semmiképp se hagyd ki.

Milyen hosszú legyen az a blogbejegyzés (tippeljetek): Én azt tanultam, hogy 1500-2000 szó között találhatóak a legsikeresebb blogbejegyzések. Tapasztalataim szerint 800 és 3000 szó között megtalálhatod magadnak a legkényelmesebb hosszúságot.

Figyelem – habár a Google kereső imádja az új tartalmat és a blogokat, mégis a jövő tartalma egyre inkább a videó felé tolódik el. Ezért is a következő tartalom fajta a:

VIDEÓ
De még mielőtt rátérnénk itt van egy rövid tipp: Mindig és kivétel nélkül építsünk be opt-ineket a blogbejegyzésünkbe a célcsoportnak és a blogbejegyzés témájának megfelelően! Magyarul gyűjtsük azokat az aranyat érő email címeket a blogbejegyzésünkkel. Azt opt-inekről az email marketinges részben lesz bővebben szó, de röviden az a add meg az email címed és a neved és itt van cserébe egy tök hasznos és értékes DE mégis ingyenes ajándék. Ok?

Na a videó! A jövő! Erre igyekezzünk fókuszálni. Könnyen megosztható. Imádják az emberek. Széleskörűen fel lehet használni és iszonyat jól meg lehet designozni, hogy nagyon szórakoztató legyen. Mert amúgy szórakoztatni akarsz, igaz? A jó eladó szórakoztatja és leköti a vásárlóit. Ez tény.

PODCAST
Magyaroszágon még nem annyira elterjedt meg kell hagynom, de véleményem szerint nem állunk messze attól, hogy a magyarság is megszállott Podcast hallgató legyen.

A Postcast jó marketing eszköz, mint márkaépítésben és ismeretségszerzésben és persze hitelesség kiépítésben, de sokan nyugaton csak a Podcastből képesek egy gyümölcsöző és nagyon profitáló vállalkozást kiépíteni. Ilyenek például az „enterpreneur on fire” vagy a „” vagy a „”. Ezek angol nyelvűek, német vagy akár spanyol és hogy hogyan csinálnak pénzt a Podcastből? Sponzoring és direkt eladás által több 10 millió forintnak megfelelő összegű hasznot termelnek havi szinten. Egy jól menő Podcastben egy 30 másodperces reklám akár egy millió forintba is kerülhet.

WEBINÁR(IUM)
Az egyik legjobb módja annak, hogy emberek előtt beszélj, hogy elérd a célközönséged, hogy személyesen tudj velük beszélgetni anélkül, hogy valahova is utaznod kéne, alacsony költségű és nagyon könnyen megtanulható. Jó webinár szoftver ajánlások például a WebinarJam, amit én használok, de jó még a WebinarNinja és a gotowebinar is nagyon profi.

Ezeket a szoftverek mind belefoglaltam a munkafüzetbe, úgyhogy nem kell jegyzeteljetek, rendben? És persze vannak még az olcsóbb fajták, mint a Google hangouts vagy van még a Zoom szoftver, ami workshopok levezetésére szerintem az egyik legalkalmasabb szoftver odakinn. A különbség a webinár és a workshop között, hogy míg a webináron több 100-an is lehetnek, a workshop általában 10-20 emberből áll és mindenkinek van lehetősége részt venni a folyamatban, mert interaktív.

KÖZÖSSÉGI MÉDIA
Videó vagy blog megosztások, idézetek, kérdőívek, fényképek rólad és amit szeretsz csinálni, inspirációs szövegek stb.

FIZETETT HIRDETÉSEK
Legyen az FB vagy Google Ad. A hirdetés is tartalommarketingre épül. Ha nincs tartalom – nincs mit hirdetni: És állandóan a termékeidet hirdetni anélkül, hogy értékes tartalmat is megosztanál az emberekkel csak önző és nem működik a mai világban.

eBookok vagy e-könyvek: Az egyik nagy kedvenc az eBook, amiből gyönyörű és hatékony csalikat lehet generálni. Hogy mik azok a csalik és miért van rájuk szükséged a squeeze oldal és a landing oldal fejezetben lesz majd részletesen szó. Az eBook az egyik leghatékonyabb márkaépítő eszköz a kezdő vállalkozások esetében. Olcsó és könnyen forgalmazható, továbbá, hacsak nem 50 oldalas, sokan végig is fogják olvasni. Persze írhatsz hosszú eBookokat is, de 10-20 oldalig általában a leghatásosabb, hogyha csaliról van szó.

ÖSSZES TÖBBI
Az esettanulmányok, hírlevelek – ugye ez email marketing, kérdőívek és azoknak az eredménye is nagyon érdekes tartalom lehet, infógrafikák, Idézetek, puskák, összefoglalások PDF formában, fényképek, felhasználások, online eszközök, újságcikkek, publikációk, előre felvett szeminárium

Tehát ahogy láttad, a tartalom marketinged lehet nagyon egyszerű és iszonyat bonyolult és a végletekig kifinomult is –

Na itt van a következő óriás pontunk: A WEBOLDAL!

2. A FOLYAMAT ÉS TARTALOMMARKETING STRATÉGIA

Az online marketing alapjai – hogyan építs fel egy önműködő gépezetet, amely pénzt termel, akkor is, amikor alszol?

Semmi se működik egy jó stratégia nélkül. Erről ismét órákig lehetne beszélni, de a mai tréning célja egy átfogó képet adni nektek.

Valószínűleg nem abban bízol, hogy majd egyetlen egy tökéletes tartalommal, mint egy blogbejegyzés például eladásokat fogsz generálni. Remélhetőleg nem!

1. Célmeghatározás
Még mielőtt lázasan beleveted magad a tartalom fejlesztésbe, álljunk meg egy pillanatra és gondolkozzuk erősen a céljainkon és hogy mit szeretnénk valójában elérni.

Miért csinálod a tartalmakat? Milyen szerepet tölt be a vállalkozásodban a kiválasztott tartalom? Eladási számaidat felpumpálni, azaz vevőszerzés? Márkaépítés? Vevőszolgálat? Lojalitás megtartása, azaz vevőmegtartás?

online marketing

Most megtanulhatsz egy profittermelő 

online vállalkozást kiépíteni az alapoktól.

Érdekel?!

2. Célcsoportod
Az előző tréningen volt szó az Avatarról és a célcsoportról és említettük, hogy a célcsoportod ismerete az egyik legfontosabb feladataid közé tartozik, de legfőképp ezen áll vagy bukik a vállalkozásod sikere. Éppen ezért folyamatosan határozd meg a célcsoportod, kutakodj az igényeik és preferenciáik iránt, még a tartalom marketing tevékenységeid közben. Mint például egy csinos kis kérdőív. De ne feledj valamit felkínálni a kitöltésért. Egy ingyenes eBookot vagy egy 5%-os kedvezményt, hiszen a célcsoportod az idejét adja neked ahhoz, hogy Te hasznos információkhoz juss róluk. Ez egy kétirányú utca.

3. Tartalomfejleszés
Ne érezd magad rosszul és ne felemlítsen meg, az, hogyha még kezdő vagy és úgy gondolod lehet, hogy amiket írsz az magyarul szar. Ezzel mindenki de MINDENKI így van az elején. A kulcs: Minél többet gyakorolsz és írsz, annál jobban bele fogsz jönni. Akkor is rakd ki a tartalmad, ha úgy érzed nagyon nem tetszik neked, mivel nincs rossz visszajelzés, amiből ne tanulhatnál valamit, igaz?

4. Mérés
Az egyik legjobb része a tartalom marketingnek, hogy mérhető és látod, hogy kik olvasnak, honnan jöttek és hogy hogyan működik a rendszered munka közben.

Ha a célod nem mérhető, akkor honnan tudod, hogy jó irányba haladsz-e, min kell változtatni és honnan tudod, hogyha elérted a célodat? 1000 email cím, 10.000 kattintás, 100 eladás, 5000 megosztás, 10 ezer egyedi látogatás a weboldaladon? Az egyik legelterjedtem eszköz a mérésekre természetesen a jó régi és megbízható Google Analitics.

5. Terjeszd

Csak azért mert írtál 20 blogbejegyzést semmi sem fog történni a világon. Még a legnagyobb cégek is néha elfelejtik terjeszteni a tartalmukat és gyakran megtörténik, hogy nem tudják kik nézik és kik olvassák őket. Ez a kudarc pontos receptje. Terjesztened kell ezeket a tartalmakat, amire az egyik legjobb mód a közösségi média platformok és a fizetett hirdetések. Fontos, hogy ott terjeszd ezeket a csodás tartalmakat, ahol a célcsoportod a legtöbbet tartózkodik.

Aranyszabály: Menj oda, ahol a potenciális vevőid a legtöbb idejüket töltik!
Amíg nem kapsz pontosabb képet arról, hogy hol tartózkodnak és hogy melyik tartalom fajtádat szeretik a legjobban, addig ez egy nehezebb feladat less, viszont az email marketinggel sose fogsz félrenyúlni.

6. Konvertálás
Ne feledd el, hogy a céljaid mellett az email marketingnek és az email listád folyamatos építésének egyik legfontosabb feladatához kell tartoznia. Igyekezz olyan tartalmakat gyártani, ahol majdnem mindenhol van az olvasóknak, illetve nézőknek lehetősége megadni az email címüket. A másik ugyanilyen fontos feladat lesz majd a potenciális vevők beleterelése az eladási csatornádba, de erről majd később, ha a sales funneles stratégiádon fogunk dolgozni és akkor jobban, sokkal jobban össze fog állni a kép. Ezt megígérem!

1. WEBOLDAL

Az online marketing alapjai – hogyan építs fel egy önműködő gépezetet, amely pénzt termel, akkor is, amikor alszol?

Miért elengedhetetlen egy weboldal?

Amikor kidolgoztam a tartalmat és habár saját kérdésem, mégis elmosolyodtam rajta, hiszen egy online jelenlét egyik alapköve a weboldal. Többfajta weboldal létezik: Van, ami csak információt ad, van, ahol termékeket is lehet vásárolni és vannak a funnelek, a csatornák, ahol egyik weboldal után automatikusan következik a másik egyéb lehetőség nélkül. Hogy neked mi fajta weboldalra van szükséged, azt te tudod. Ettől függetlenül a weboldal célja általában márkaépítés, bizalomfelkeltés, hitelességépítés és ha webshop akkor eladás.

Sokan viszont nem is gondolnak az egyik legfontosabb funkciójára, méghozzá az email lista építésre. Éppen ezért összeállítottam nektek egy részt ebben az előadásban, ahol az email gyűjtésre IS koncentrálunk.

Először kezdjük az alapokkal, a technikai rész, aztán folytatjuk a designnal és a végére hagyjuk a legfontosabbat, az összetevő elemeket.

Technikai rész
Röviden bemutatom hogyan működik az egész rendszer.

Első lépés
Az online marketing alapjai – hogyan építs fel egy önműködő gépezetet, amely pénzt termel, akkor is, amikor alszol?

weboldal / online marketing

Vásárolj egy domain-t. Ez körülbelül 3000-6000 forint között lesz éves szinten attól függ hol vásárolod. A domain maga a weboldal címed. Az én esetemben siker.guru. Aztán, hogy fel tudjál pakolni képeket, szövegeket stb. a weboldalra webtárhelyre is szükséged lesz. Figyelem! Nem minden szolgáltató, ahol domaint lehet vásárolni, rendelkezik webtárhelyszolgáltatással is. Éppen ezért érdemes nagyobb webtárhelyszolgáltatótól, azaz webhosttól, megvásárolni a domaint, mert ők szolgáltatnak neked megfelelő webtárhelyet is.

Jómagam az easyname.at-t használom, ami egy osztrák szolgáltató és a webtárhelyet, azaz a hostingot is nálunk fizetem, ami összesen 60 GB, mivel nekem ez a legideálisabb – és azt hiszem 10-15 ezer forint között mozog az éves díja.

Természetesen a domain vásárlást ugyanúgy, ahogy a webtárhelyvásárlást is le lehet delegálni, viszont nem egy ördöngös dolog, úgyhogy te is meg tudod csinálni 2 perc alatt.

online marketing

Most megtanulhatsz egy profittermelő 

online vállalkozást kiépíteni az alapoktól.

Érdekel?!

Miután ez megvan, akkor nincs más dolgod, csak feltelepíteni a wordpress szoftvert a webtárhelyedre a domaineddel és mehet a buli. A wordpressről csináltam nektek egy rövid videót, hogy hogyan néz ki munka közben: https://www.useloom.com/share/5950637be9e24a4984c8def76313dfc5

Weboldal design
A weboldal design, bár fontos, sokan túlreagálják. Természetesen itt is két lehetőséged van. Csinálhatod magad vagy ledelegálod.

Azt is csinálhatod, hogyha sok időd van, amit jómagam csináltam. Leültem és elkezdtem tanulmányozni a HTML5 programozónyelvet aztán rájöttem, hogy hónapok kellenének az elsajátításához és inkább előfizettem a WIX-re, ami egy online weboldal építő program. Majd rájöttem, hogy a WIX nem felel meg a saját elvárásaimnak és ekkor hallottam a WordPress-ről, ami szintén egy más sokkal komolyabb, de ugyanolyan egyszerű weboldal építő program. Így saját magam összedobtam egy weboldalat a wordpressel és különféle pluginekkel, ami jelenleg így néz ki:

Most így visszanézve évekkel utána véleményem szerint, hacsak nem webdesign céged van, továbbá persze, ha megvan rá a keret és egy megbízható cég, akkor ajánlatos ezt ledelegálni. Jómagam heteket beleöltem a tanulásba, mert nem volt rá tőkém, hogy valakinek fizessek. De így visszanézve nem érte meg az időbefektetés, hisz rengeteg időmet elvette, ami helyett a fontos dolgokra kellett volna koncentrálnom.

Ezzel mindössze annyit akarok mondani, hogyha megvan rá a keret, akkor melegen ajánlom, hogy delegáld le a weboldal fejlesztést és fókuszálj az ÖSSZES TÖBBI SZUPER FONTOS DOLOGRA! Természetesen kicsit mindig lehet róla tanulni. Tovább természetesen, hogyha élvezed – mert én nagyon is élveztem a weboldal szerkesztést – akkor hobbinak is nagyon jó dolog tud lenni. És persze, hogyha mindent te akarsz csinálni, akkor a WordPress gyönyörű és pofonegyszerű szoftver.

Betűtípus, színek, elrendezés és ezek a designhoz tartoznak. Fontos a szép, tiszta design. A kevesebb itt bizony sokkal több.

Weboldal építőkockák

weboldal terv / online marketing

Nos, hát így nézett ki a valóságban az én tervem, ami a siker.guru weboldal hátterében van. Mindent magam csináltam, amit most már bánok – nem győzőm eleget hangsúlyozni, hogy csak akkor adjátok erre a fejetek, ha tényleg nincs keret arra, hogy egy weboldalkivitelező céget megbízzatok, illetve, hacsak nem élvezitek túlságosan is az effajta hobbikat, mint weboldalszerkesztés.

Ha ledelegáljátok, ha nem, attól függetlenül fontos tisztában lenni, hogy milyen alapépítőkövek vannak egy weboldalon és hogy mikkel lehet hatékonyabbá tenni azt.

Kezdjük a navigációval. Fontos tudni, hogy ez, amit most kaptok egy alap tudás, amit egy az egyből fel tudtok használni és át tudjátok ültetni a gyakorlatban. Természetesen mindig van tér a változtatásra és főleg a saját egyéniségeteknek megfelelően az átszerkesztésre.

Navigáció

weboldal navigáció

Főoldal, Rólunk, Kezd itt, Kapcsolat vagy/és Impresszum, rakhatsz még be Keresés rubrikát is. Aztán persze lehet blog és termékektől elkezdve minden, ami szem szájnak ingere.

CTA azaz call to action, azaz felszólítás cselekvésre, ami nálam a „Dolgozz velem” rubrika.

Sidebar
Ami oldalt elhelyezkedő rész. Mit érdemes elhelyezni a sidebarba?

Mindenképp: képet vagy logót, kereső rubrikát, FB like plugin-t, FB megosztás plugin-t, valamelyik opt-in-ed, legutóbbi blogbejegyzéseid, ha vannak, sima Email listás hírleveles feliratkozást vagy egy második opt-in, mint ahogy én is tettem.

Opt-in magyarázat

opt-in magyarázat


Blogbejegyzésekbe, Sidebarokba, minden egyes oldalra fenn és lenn is akár, de a kezdő oldalra a legfontosabb, hisz van, aki csak oda jut el. Nálam ez a törd át a falat velem link azonnal rögtön szembetűnik ha a kezdőoldalra mész a siker.guru-n.

POPUP

pop up minták

vagy:

pop-up

Egyéb tippek

  • Referenciák és véleményezések (social proof)
  • Videók
  • Sikertörténetek képekkel, névvel, akár weboldallal – minél specifikusabb, annál hihetőbb és hitelességépítőbb
  • Blogbejegyzésekben fenn és lenn is közösségi média megosztási ikonokat ne felejtsétek el soha!

Két megjegyzés

Mivel a megosztások és a közösségi média fontos szerepet játszik a sikeredben, ezért, ha lehet mindenhova rakj be FB megosztást lehetővé tevő ikonokat.

Mivel az email lista építés ugyanilyen fontos, ezért nyugodtan szórd tele az egész weboldalad opt-inekkel is.

A tréning kérdéssel búcsúzom:

Melyik infót találtad a leghasznosabbnak?

A második részhez tartozó INGYENES MUNKAFÜZETET ITT töltheted le!

Csatolakozz a Facebook oldalunkhoz:

Ajándék önfejlesztő eBook

KÉRD az AJÁNDÉK önfejlesztő eBook sorozatot INGYEN most:

Évek alatt összegyűjtött abszolút hihetetlen tippekkel és trükkökkel az önfejlesztés területéről, melyekkel garantáltan maradandó változást érsz el életedben. FOGADD NAGY SZERETETTEL.

Andrade Anita

A szerző

Andrade G. ANITA
Önfejlesztő tréner és EREDMÉNY COACH

További részletek >>

© Copyright  2020-2022   |   Andrade Anita by SikerGuru    |   Adatkezelési szabályzat    |   Általános felhasználási feltételek 
 Minden jog fenntartva   |   Email: anita@siker.guru