Storytelling tudománya, történetmesélés Andrade Anita

Hadd kérdezzek valamit: Melyik a kedvenc márkád? Milyen történet áll a háta mögött? Lefogadom, hogy eszedbe jutott jó pár márka, és valószínűleg mindegyikhez beugrott egy szó, egy érzés. A legtöbb sikeres cég bizony jól kidolgozott történettel rendelkezik. Írtam egy könyvet, melynek segítségével Te is könnyen egy abszolút ragyogó üzleti sztorit dolgozhatsz ki magadnak az alapoktól.

Nincs szükséged sem írói vénára, mert a könyv abszolút a nulláról segít neked felépíteni a saját sztoridat.

„A marketing már nem a termékről szól, amit csinálsz, hanem a sztorikról, amiket elmesélsz.”
Seth Godin

A történetmesélésnél ragyogóbb eszköz nem létezik a vállalkozás- és márkaépítésre. Mint oly sokan megmondták, a történetmesélés, azaz a storytelling, segítsége nélkül nemcsak nehezen lehet érvényesülni az üzleti világban és a magánéletben is.

„Nincs annál nagyobb szenvedés, mint egy kimondatlan történettel leélni életed.”
Maya Angelou

Nézd meg mások mit gondoltak a könyvről:

Storytelling tudománya, sztori, történetmesélés, márkaépítés sztorival
Storytelling tudománya, sztori, történetmesélés, márkaépítés sztorival

Storytelling tudománya, sztori, történetmesélés, márkaépítés sztorival

TARTALOMJEGYZÉK

I. RÉSZ: BEVEZETÉS 
II. RÉSZ: HOGYAN ÉPÍTSÜNK AZONNALI BIZALMAT? 
III. RÉSZ: SZTORIVONAL, A TÖRTÉNET STRUKTÚRÁJA 
1. FEJEZET: AZ ELEJE
2. FEJEZET: A KÖZEPE
3. FEJEZET: A VÉGE
IV. RÉSZ: TÖRTÉNETMESÉLÉS ESZKÖZEI 
1. FEJEZET: HOGYAN ÉS MIÉRT KÖZVETÍTSÜK ÉRTÉKRENDSZERÜNK?
2. FEJEZET: MIÉRT CSINÁLOD, AMIT CSINÁLSZ?
3. FEJEZET: A METAFORÁK
4. FEJEZET: MIÉRT FONTOSAK A RÉSZLETEK?
5. FEJEZET: MIK AZOK A TÖRTÉNETÁLLOMÁSOK?
6. FEJEZET: DIALÓGUS
7. FEJEZET: HORMONOKKAL AZ ÉRZELMEKÉRT!
8. FEJEZET: HOGYAN MOTIVÁLJ STORYTELLINGGEL?
9. FEJEZET: 7 TIPP: HOGYAN LEGYEN MÉG JOBB A SZTORID?
1. GYIB – Gyakori bakik
2. Gyere velem! Nézd!
3. Milyen is a jó történet?
4. Egyet a biztos kíváncsiságért
5. Karakter létrehozása
6. Nézőpont közzététele, megerősítése, kifogáskezelés, miegymás
7. Varázs mondatelemek
V. RÉSZ: AZ IGAZI TÖRTÉNETMESÉLŐ ÉSZJÁRÁSA 

A hangoskönyv hossza: 5 óra 1 perc (5h + 1m)

A könyv ára tartalmazza a csomagolási költséget. Magyarországon belül a szállítás ingyenes.

A könyv megrendelésénél kérlek küldd el szállítási címedet az anita@siker.guru email címre “Storytelling könyv” tárggyal.

Kosárba rakom!