általános szerződési feltételek

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF vagy üzletszabályzat) az Andrade Groppe Anita  (továbbiakban: Szolgáltató vagy Üzemeltető), és a Szolgáltató által a https://andrade-anita.hu illetve a https://siker.guru weboldalon (továbbiakban: webáruház, weboldal) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi illetve egyéb szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél, vagy Felhasználó, vagy Vásárló, vagy Fogyasztó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1.    A Szolgáltató adatai

Neve: Andrade Groppe Anita.
Székhelye:  9024 Győr, Zrínyi utca 8/A. 2. em. 5.
Adószám:  69153747-1-28

Vezetve a Győri Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában
Európai Egyedi Azonosító:  HUOCCSZ.08-09-030173
Telefonszám:  + 30 550 48 36

E-mail: anita@siker.guru

2.    Általános tudnivalók

A Szolgáltató a fent megjelölt weboldalon keresztül ingyenesen, illetve ellenérték fejében különböző szolgáltatásokat nyújt, továbbá elektronikus úton történő vásárlást tesz lehetővé a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon és feltételekkel.

A weboldal használata, továbbá az elektronikus úton történő vásárlás minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is lehetséges, azonban a szolgáltatások egy része tagsági fiók létrehozásához ( regisztráció ) majd belépéshez kötöttek. A weboldal által nyújtott szolgáltatásokra, valamint a webáruházban történő vásárlásra minden felhasználó az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően jogosult, ezért kérjük, hogy figyelmesen olvassa végig azt.

Termék ( pl.: papír alapú könyv ) vásárlása esetén a szerződés a megrendelés leadását követően a teljesítés megkezdéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható ( elállás ). Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. Amennyiben a teljesítés azonnal megtörténik ( pl.: elektronikus könyv kiküldése a megadott e-mail címre ), elállás helyett a szerződés felmondásának van helye a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törtvény vonatkozó szabályai szerint.

A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználókat, hogy a Felek között az egyes termékek megvásárlásával elektronikus úton létrejött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, és nem őrzi meg ( utóbb nem lesz hozzáférhető ). A szerződés nyelve magyar. Cégünk magatartási kódexet nem alkalmaz, annak hatálya alatt nem áll.

3.    Ügyfélszolgálat 

Vásárlóink kizárólag e-mailben vagy telefonon tudják felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, az ügyfélszolgálat címén személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.

Ügyfélszolgálati iroda helye:             9024 Győr, Zrínyi u. 8/A.

Ügyfélszolgálat telefonszáma:                       +36 30 550 4836

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje           H-P 10:00-14:00

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség )

Ügyfélszolgálat e-mail címe:              anita@siker.guru;

4.    Tagsági fiók létrehozása – regisztráció

A Felhasználók az egyes termékek megrendelésével a termékhez kapcsolódó tagsági oldalon felhasználói fiókot hoznak létre, amely egyrészt a megvásárolt termék Felhasználókhoz való eljuttatására, másrészt a termékekkel kapcsolatos elégedettség mérésére valamint a vásárlóink részére egyéb tematikus szolgáltatás nyújtására szolgál.

Minden termékhez önálló tagsági oldal tartozik, amelyek használata lehetséges a Felhasználó részéről ugyan azzal a választott e-mail címmel illetve jelszóval.

Az egyes termékek megrendelése ( illetve a tagsági fiók létrehozása ) során az Ügyfél megadja teljes nevét, email címét, címét, illetve választott jelszavát továbbá a számlázáshoz szükséges egyéb adatokat.

Az Ügyfél a tagsági fiók során köteles megismerni a Szolgáltató Adatvédelmi Szabályzatát valamint az Általános Szerződési Feltételeket. Ezek megismerését az Ügyfél az űrlap alján található jelölőnégyzetek bejelölésével erősíti meg, amely nélkül a regisztráció nem véglegesíthető.

Az Ügyfél a Weboldalon történő valamennyi megrendelés véglegesítése előtt ismét köteles nyilatkozni arról, hogy az Általános Szerződési Feltételek, illetve Adatvédelmi Szabályzat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi Szabályzatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

Az Ügyfél jogosult a tagsági fiókját – amennyiben több fiókja is van, választása szerint bármelyiket – bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel, amely üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a tagsági fiók törléséről. Az eltávolítás után a fiók visszaállítására többé nincs mód, azonban a korábbi rendelésekhez kapcsolódó adatokat és dokumentumokat a Szolgáltató az Adatkezelési Tájékoztatóban részletezettek szerint kezeli.

Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen. A megrendelés elküldését követően felmerülő hibák esetén kérjük, keressen bennünket elérhetőségeinken.

A tagsági fiók létrehozása során esetlegesen hibásan megadott adatok javítására kizárólag Ügyfélszolgálatunk megkeresése útján van lehetőség.

5.    Árinformáció

Áraink magyar forintban értendőek. Webáruházunkban alkalmazott árak bruttó fogyasztói árak, azaz alanyi adómentesek, egy darab termékre vonatkoznak, és nem tartalmazzák a házhozszállítási díjat.

Amennyiben a vásárlás ( szerződés ) tárgya szolgáltatás nyújtása, a feltüntetett díj a szolgáltatás egészére ( valamennyi alkalomra ) vonatkozik.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! A módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Felhívjuk tisztelt vásárlóink figyelmét jelen általános szerződési feltételek 7. pontjában foglalt szabályokra, különösen: Webáruházunkban az egyes termékek ( szolgáltatások ) közzététele nem ajánlattételnek, hanem ajánlatra történő felhívásnak minősül, ennek megfelelően a szerződés a Szolgáltató elfogadó nyilatkozatával jön létre, nem pedig a fogyasztó megrendelésével.

6.    Megrendelés

A Weboldalon feltüntetett árak illetve leírások csak és kizárólag a tájékoztatást, a termék minél szélesebb körű megismerését szolgálják. Amennyiben a termék leírása Ön szerint hibás, vagy elírást tartalmaz, kérjük, haladéktalanul jelezze Ügyfélszolgálatunk felé.

6.1. A Termék kiválasztása

A honlapon szereplő egyes termékekre kattintva találja a termék ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie.

A Termék kiválasztása még nem minősül ajánlattételnek, ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége nem keletkezik. A megrendelés paraméterei annak véglegesítéséig szabadon módosíthatók.

A webáruház használata során egyszerre egy termék megvásárlására van lehetősége, további termékeket az itt leírt módon, a termékhez tartozó önálló tagsági oldalon tud megrendelni.

6.2. Vásárlói adatok megadása

A termék kiválasztását követően – a termék tagsági oldalára navigálja a weboldal – itt kell megadnia a rendelés ( szerződés ) teljesítéséhez illetve a számlázáshoz feltétlenül szükséges adatokat. (Név, cím, e-mail cím, telefonszám). A vásárlás folyamata során megadott adatok kezeléséről szóló részletes tájékoztatást az Adatkezelési Tájékoztatónkban találja.

6.3. Fizetési mód kiválasztása

Jelenleg az alábbi fizetési módok közül választhat: készpénzes fizetés ( utánvét ), bankkártyás ( hitelkártyás ) fizetés, banki átutalás, PayPal valamint kripto-valutával ( Bitcoin, Litecoin ) történő fizetés.

A bankkártyával illetve a hitelkártyával történő fizetés esetén a kártya-adatok megadására a vásárlás gomb megnyomása ( véglegesítés ) előtt van lehetőség a Simple Pay Gateway keresztül.

Cripto

Amennyiben kripto-valutával ( Bitcoin vagy Litecoin ) vagy EUR pénznemben kíván fizetni, kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat a fent megadott elérhetőségeink bármelyikén ( e-mailben vagy telefonon ).

Banki átutalás

Amennyiben a banki átutalást, a PayPal-t választotta, a „Vásárlás” gomb megnyomását követően megjelennek a Szolgáltató banki adatai, amelyek szerint a vételárat majd teljesíteni kell. Ezekről az adatokról a vásárlás folyamán megadott e-mail címre tájékoztatást is küldünk.

Az utánvét választása esetén a megrendelt termékek ellenértékét a futárnak kell megfizetni.

A szolgáltató banki adatai:

Unicredit Bank

Kedvezményezett: Andrade Groppe Anita

IBAN HU44 10918001-00000099-46460015

Bank Austria

Kedvezményezett: Andrade Groppe Anita

IBAN: AT871200 0514 9100 6605

BIC: BKAUATWW

Bankkártyás fizetés

A SimplePay Szolgáltatás üzemeltetője és nyújtója az OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (OTP Mobil Kft.)

Az OTP Mobil Kft. nyilvános cégadatai:

Székhely: 1143 Budapest

Hungária krt. 17-19

Cégjegyzékszám: 01-09-174466

Nyilvántartó: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 24386106-2-42

Képviseli: Benyó Péter ügyvezető önállóan

6.4 Részletfizetés

A részletfizetés coaching szoltáltatás esetén a coaching szerződésben leírtak alapján és feltételei szerint érvényesek.

A részletfizetés esetében a havi összeg automatikusan kerül levonásra minden hónap 5. napjáig.

A havi részlet nem befizetése esetén a szerződésben leírtak érvényesek.

A részletfizetés a 6 hónapos VIP program esetén nincs külön szerződéssel szabályozva, így a nem befizetés habár a tagsági oldalhoz való hozzáférést semmi esetre sem szünteti be, viszont a további anyagok érkezését a részletfizetés esetédes hónap utolsó napjáig bezárlólag automatikusan beszüntetésre kerül és a vevőhöz az azt követő hónapban már nem érkeznek új anyagok.

Nyilatkozat: Tudomásul veszem, hogy Andrade Groppe Anita, Székhelye:  9024 Győr, Zrínyi utca 8/A. 2. em. 5. adatkezelő által az https://andrade-anita.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

6.5  Ismétlődő bankkártyás fizetési nyilatkozat 

Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a SimplePay által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül.

Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban https://andrade-anita.hu kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása és az Ön tranzakciónként hozzájárulása nélkül a Kereskedő által kezdeményezve történjenek.

A következő részletfizetés az első fizetést követően a 30. napon kerül automatikusan levonásra a számláról, ezért tanácsos feltölteni az egyenleget. Abban az esetben, hogyha a bankszámla egyenlegen nem lenne elengendő fedezet a levonás végrehajtásához, a Simplepay 15 napon keresztül napi egyszer ismételten megpróbálja levonni addig, amíg sikerülni fog. Abban az esetben, hogyha az utolsó próbálkozásnál sem sikerülne, akkor az ügyféllel kötött szerződésben leírtak lépnek érvénybe.

Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a SimplePay nem fér hozzá.

A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltatójával (SimplePay) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.

Jelen tájékoztatót átolvastam, annak tartalmát tudomásul veszem és elfogadom, ha elfogadja az ÁSZF a vásárláskor.

6.6. Rendelés megerősítése

A rendelés véglegesítésére a számlázási / szállítási illetve fizetési adatok megadását követően, a „Megvásárolom” gomb megnyomásával van lehetőség. Ezt követően a vásárlást megerősítő oldal jelenik meg, ahol a megrendelés részletei láthatók. Ezzel egyidejűleg a vásárlás ( regisztrált vásárlónk esetén a regisztráció) során megadott email címre kiküldjük a vásárlásról a bizonylatot, valamint a megrendelés részleteit.

Amennyiben a vásárlás során a vevő nem a bankkártyás ( hitelkártyás ) fizetést választotta, az értesítést tartalmazó e-mailben a Szolgáltató tájékoztatást ad a banki adatairól, továbbá az egyéb fizetési lehetőségekről.

A rendelés véglegesítése előtt kérjük, hogy olvassa el az Adatvédelmi Szabályzatot illetve az Általános szerződési feltételeket, majd ezt követően jelölje be, hogy megismerte és megérette az abban foglaltakat. A két jelölőnégyzet a hatályos jogszabályoknak megfelelően nem lehet előre bepipálva, így azt Önnek kell megtennie. E nélkül a rendelés nem véglegesíthető.

Amennyiben a vásárlás folyamatával kapcsolatban bármilyen segítségre lenne szüksége, kérjük, keressen bennünket elérhetőségeinken.

7.    Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Webáruházunk árukészletének közzététele nem ajánlattételnek, hanem ajánlatra történő felhívásnak minősül, ennek megfelelően a szerződés a Szolgáltató elfogadó nyilatkozatával jön létre, nem pedig a fogyasztó megrendelésével. ( Tehát a webáruházunkban történő vásárlás során a vásárló két visszaigazoló e-mailt kap, amelyek közül az első automatikusan generált rendszerüzenet, a második pedig a rendelés Szolgáltató általi visszaigazolása. )

Az Ügyfél által elküldött megrendelés (ajánlat) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére. A visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget ( amennyiben van ilyen ) és a fizetendő végösszeget. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

A Szolgáltató az ajánlat elfogadásáról az ajánlat beérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 4 munkanapon belül e-mailben értesítést küld a felhasználónak, amellyel felek között érvényes szerződés jön létre

8.    A megrendelések teljesítésével illetve a szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos információk

A weboldalon feltüntetett termékek szállíthatósága olyan harmadik személyektől függhet, amelyek a Szolgáltató ellenőrzési körén kívül esnek, ezért a termékek szállíthatóságának időközbeni megváltozásért felelősséget vállalni nem tudunk. Abban az esetben, ha a rendelés leadását követően, de még az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló értesítést megelőzően derülne fény arra, hogy a termék ideiglenesen nem szállítható, a megadott email-címre tájékoztatást küldünk. A tájékoztatást ismeretében vásárlónk fenntarthatja ajánlatát és kérheti a teljesítést a hosszabb határidővel, illetve visszavonhatja ajánlatát. Az ajánlat visszavonása esetén a teljes díjat visszatéríti a Szolgáltató.

A megrendelt árut csak 14 éven felüli személynek áll módunkban átadni.

Kérjük, az áru átvételekor győződjön meg a csomag sértetlenségéről. Sérült csomagot ne vegyen át. Amennyiben a megrendelt árucikk hibás, vagy három napon belül meghibásodik azt a lehetőség szerint leghamarabb kicseréljük, vagy az árát visszatérítjük. A hibás termék visszajuttatása a vevő feladata és a szállítás költsége is a vevőt terheli.

Amennyiben szolgáltatást, illetve digitális terméket vásárolt, a vásárlást követő megerősítő oldalon, illetve a megadott e-mail címre kiküldött tájékoztatóban minden információt megtalál a szolgáltatás igénybe vételéhez, különösen: a termék elérhetőségére mutató linket, illetve személyesen igénybe vehető szolgáltatás esetén ( pl.: tréning ) az időpont foglaláshoz szükséges adatokat.

Az irányadó európai joggyakorlatnak megfelelően ( Európai Unió Bírósága (EUB) a C‑479/13. sz. ügyben hozott ítélete a 2006/112/EK Irányelv – a továbbiakban: héairányelv – rendelkezéseire támaszkodva ) az elektronikus könyvek értékesítése szolgáltatásnyújtásnak minősül ( nem pedig termékértékesítésnek ).

A hivatkozott héairányelv 14. cikke (1) bekezdésében előírja: „»Termékértékesítés« a birtokba vehető dolog átengedése, amely tulajdonosként való rendelkezésre jogosít fel.”

Míg ugyanezen irányelv 24. cikkének (1) bekezdése szerint: „»Szolgáltatásnyújtás« minden olyan tevékenység, amely nem minősül termékértékesítésnek.”

9.    Szállítási módok, szállítási költségek

Áruházunkban történő vásárlás esetén személyes átvételre nincs lehetőség.

A Szolgáltató a terméket harmadik fél (szállítmányozó cég) közreműködésével házhoz szállítja a megrendelés során megadott szállítási címre. Digitális termékek esetén a megvásárolt terméket az előző pontban foglaltak szerint juttatjuk el Önhöz.

A szállítás pontos költsége minden egyes termék esetén a termék leírását is tartalmazó tagsági oldalon került feltüntetésre.

10. Számlázás

Az ÁFA tv. 175. §-ban foglaltaknak megfelelően és a jelen ÁSZF elfogadásával a Vásárló kifejezetten beleegyezik, hogy a Szolgáltató a vásárlásról kizárólag elektronikus számlát állít ki. Az elektronikus számlát a szamlazz.hu szolgáltató készíti el a Szolgáltató megbízásából, melyet minden Vásárlónak e-mailben továbbít.

A Szolgáltató által kiállított számla 2007. évi CXXVII. törvény 259. § 5. pont szerinti elektronikus számla.

11. Ingyenesen nyújtott szolgáltatások

A Szolgáltató a weboldalain ingyenesen – a „Siker közösségi e-mail lista” elnevezésű rendszerén – keresztül elektronikus úton igénybe vehető szolgáltatásokat is nyújt. Ezen szolgáltatások igénybevételére a felek között határozatlan időre szóló szerződés jön létre az alábbiak szerinti tartalommal és feltételek mellett.

A szerződés létrejötte:

A szolgáltató részéről igénybe vehető ingyenes szolgáltatások tekintetében – a jelen ÁSZF 7. pontjától eltérően – a weboldalon történő jelentkezés lehetővé tétele ajánlattételnek minősül, amely ajánlat fogyasztó általi elfogadásával a szerződés létrejön.

Az ajánlat elfogadásával a PTK 6:58. § szerint szerződés jön létre a felek között a PTK 6:4. § (1) – (2) szerinti ráutaló magatartással. A szerződés ingyenes, határozatlan időre jön létre.

A fogyasztók weboldalaink használata során bármikor elfogadhatják a Szolgáltató ajánlatát a „Kérem AZONNAL az eBook sorozatot!„ gomb megnyomásával.

A fogyasztóknak ellenérték fejében történő digitális termékek vásárlása esetén is lehetősége van az ajánlat elfogadására, amennyiben a vásárlás során bejelölik az erre vonatkozó jelölőnégyzetet.

A Szolgáltató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének ( az ingyenesen nyújtott szolgáltatások vonatkozásában ) a jelen ÁSZF ( illetve az Adatkezelési Szabályzat és Tájékoztató című dokumentum ) útján, valamint – szükség esetén – külön tájékoztató rendelkezésre bocsátásával tesz eleget.

A szerződés tartalma:

  • A szolgáltatás lényeges tulajdonságai: oktató / fejlesztő jellegű szöveges tartalmak valamint ingyenes webinárium meghívók kiküldése, oktató videók elérési útjának ( link ) kiküldése, újonnan bevezetett termékek ismertetése.
  • Ellenszolgáltatás összege: A szolgáltatás ingyenes. Amennyiben a Szolgáltató az ingyenes szolgáltatás keretén belül ellenérték fejében igénybe vehető szolgáltatást is kínál ( reklám ), annak ( bruttó ) ellenértékéről minden esetben külön tájékoztatást ad.
  • A szerződés megkötéséhez alkalmazott eszköz használatának díja: A szerződés a weboldalakon keresztül a „Kérem AZONNAL az eBook sorozatot!„ gomb megnyomásával jön létre a jelen ÁSZF-ben meghatározott tartalommal. A weboldalak használata ingyenes.
  • A szerződés időtartama: határozatlan.
  • A fogyasztó kötelezettségeinek legrövidebb időtartama: a szerződés ingyenes volta illetve az azonnali felmondás lehetősége folytán ez az időtartam nem határozható meg ( nincs kötelezettség-vállalás ).
  • A fogyasztó által nyújtott pénzügyi biztosíték: A szerződés megkötéséhez, illetve a szolgáltatás igénybevételéhez nincs szükség pénzügyi biztosíték nyújtására.
  • A digitális adattartalom működése, az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedések, hardverrel, szoftverrel való együttműködési képesség: a Szolgáltató által nyújtott digitális termékek megnyitása, illetve kezelése valamennyi – a felhasználók által széles körben használt – platformról lehetséges. Termékeink megnyitásához az alábbi programokat ajánljuk: E-könyv termékeinkhez Adobe Reader, illetve Adobe Digital Editions ( pdf, illetve e-pub formátum ), Amazon Kindle e-könyv olvasó azw formátumú tartalmakhoz, illetve VLC media player a hangos-könyvekhez ( mp3, wma, aac formátum ).

A szerződés megszűnése:

Az ingyenes szolgáltatásra irányuló szerződést bármelyik fél a másik félhez intézett, a megadott e-mail címről küldött egyoldalú nyilatkozattal, azonnali hatállyal felmondhatja. A szerződés felmondása esetén a Szolgáltató a Felhasználó adatait az Adatkezelési Tájékoztatónak megfelelően törli.

12. Adatvédelem

Az elektronikus úton történő vásárlás során megadott ( személyes ) adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak – különösen a Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. rendeletének – megfelelően kezeljük, azokat harmadik félnek nem adjuk át.

A Szolgáltató kijelenti, hogy a szerződés teljesítése során, illetve az üzleti tevékenysége körében kizárólag olyan adatfeldolgozókat vesz igénybe, amelyek megfelelő garanciákat nyújtanak az adatkezelés a vonatkozó EU rendelet követelményeinek való megfelelését és az érintettek jogainak védelmét biztosító, megfelelő technikai és szervezési intézkedések végrehajtására.

Az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, a kezelt adatok köréről, az egyes adatokra vonatkozó tárolási időről, valamint az adatkezeléssel kapcsolatos – érintetteket megillető – jogokról és kötelezettségekről szóló részletes tájékoztatást az Adatkezelési Szabályzat és Tájékoztató nevű dokumentumban találja.

13. Panaszügyintézés

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a Vevő panaszát szóban vagy írásban közölheti az Eladóval. A panasz szóbeli közlése ügyfélszolgálati telefonszámon, nyitvatartási időben, vagy írásban, az anita@siker.guru e-mail címen teheti meg, panaszügyintézés hely a Szolgáltató fent megjelölt ügyfélszolgálati irodája.

Szóbeli panasz

A szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó pontokban foglaltak szerint köteles eljárni.

A szolgáltató a telefonon vagy elektronikus levélben közölt szóbeli panaszt a vállalkozás egyedi azonosítószámmal látja el.

A panaszról felvett jegyzőkönyvben a szolgáltató az alábbiakat tünteti fel:

  1. a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
  6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. telefonon vagy elektronikus levélben közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Írásbeli panasz

Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa vagy jogszabály eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül írásban, érdemben megválaszolja és álláspontját az indoklással együtt a fogyasztóval közli.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) v. pontjának megfelelően a vállalkozás tájékoztatja a fogyasztókat, hogy a fogyasztói jogviták rendezésére a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29. § (11), pontja értelmében alternatív panaszkezelés mód és vitarendezési mechanizmus (Békéltető Testület előtti eljárás) igénybevételére van lehetősége, amely eljárásban a vállalkozás együttműködésre köteles.

Tájékoztatás a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről:

A békéltető testület eljárása

A békéltető testület eljárásának célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy (fogyasztói jogvita) egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügy eldöntése a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítésének biztosítása érdekében.

A Békéltető Testület hatáskörébe tartozó ügyek
A békéltető testület hatáskörébe az áruk és szolgáltatások minőségével, biztonságosságával,
és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződések megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése tartozik.

Az eljárás megindítása
A Békéltető Testület a panaszbeadványokat a csatolt iratok alapján, valamint személyes meghallgatás, illetve kivételesen szakértői bizonyítás alapján dönti el.
A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó, azaz a vevő illetve az adott szolgáltatást igénybe vevő az érintett gazdálkodó szervezettel közvetlenül megkísérelje a panaszügy rendezését. A közvetlen rendezés sikertelensége esetén adható be kérelem.

Az eljárás megindításához a kérelemben az alábbiakat szükséges feltüntetni:
a fogyasztó, azaz a kérelem benyújtójának nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
a panasszal érintett gazdálkodó szervezet nevét, székhelyét, a panasz rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, (itt különösen fontos hivatkozni minden az ügy lényegét érintő írásbeli dokumentumra, szerződésre, szállítólevélre, számlára, átvételi elismervényre stb.).

Ezeket a dokumentumokat csatolni kell a kérelemhez, a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a vállalkozóval megpróbálta a vitás kérdést közvetlenül tisztázni, az ügy eldöntésére irányuló kifejezett indítványt.
A fenti feltételek megléte esetén a kérelmet az a Békéltető Testület jogosult kivizsgálni, amelyik illetékességi területén a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye található.

A vállalkozás székhelye szerint illetékes a Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

A vállalkozás tájékoztatja a fogyasztót, hogy a lakóhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulhat panaszával. A Békéltető Testületek elérhetőségeit az Üzletszabályzat 2. számú melléklete tartalmazza.

Tájékoztatási kötelezettség az 524/2013/EU rendelet 14. cikke alapján:

A szolgáltató tájékoztatja a fogyasztót, hogy létezik online vitarendezési platform, amely magyar nyelven az alábbi linken érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

14. Szerzői jogok

http://anita-andrade.huilletve a https://siker.guru/termekek  domain név illetve valamennyi kapcsolódó tagsági oldal kizárólagos tulajdonosa az Inspire Trade Kft. és mindkét domain név szerzői jogi védelmet élvez.

A Weboldalak szerzői jogvédelem alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalakon, valamint a Weboldalakon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldalak felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Weboldalak tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

15. Felelősség korlátozás

A webáruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve vevő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.
A webáruházunk nem felel a vis maiorból eredő, vagy egyéb, az ellenőrzési körén kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan a

  1. a weboldal használatából, vagy üzemzavarából,
  2. az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
  3. az információtovábbítási késedelemből adódó,
  4. vírusok okozta,
  5. szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,
  6. vonal, vagy rendszerhibából adódó károkért.

A Szolgáltatót az Ügyfél által a regisztráció során tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A Szolgáltató jogosult a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. A módosítások a közzétételük időpontjától kezdve hatályosak és alkalmazandók.

16. Elállási jogról szóló tájékoztató

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Webáruházunkban megvásárolható termékek esetében Önt megilleti az elállási jog.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint olyan szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, a fogyasztó kérheti, hogy a szolgáltatás teljesítése az ellenérték megfizetését követően azonnal kezdődjön meg ( 19. § ). Ilyen tartalmú nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a fenti határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg azzal, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti, amit a fogyasztó kifejezetten tudomásul vesz.

Amennyiben a fogyasztó valamilyen digitális terméket (a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom, pl.: e-könyv ) vásárol a webáruházban, lehetősége van a szerződés előző pontban részletesen körülírt módon történő teljesítést kérni annak tudomásul vétele mellett, hogy ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elálláshoz illetve a felmondáshoz való jogát.

A hivatkozott kormányrendelet 26. § (1) alapján, ha a 19. § szerinti esetben a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja a távollévők között kötött szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.

Kivételek a fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alól:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) szerint a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti ( elállás illetve felmondás ) jogát, amennyiben

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

Az elállás jogának határideje:

A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát

  1. a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
  2. aa) a terméknek,
  3. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
  4. ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  5. ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
  6. b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségekre:

Postai cím: 9024 Győr, Zrínyi utca 8/A. 2. em. 5.

Elektronikus levelezési cím:  anita@siker.guru
Ebből a célból felhasználhatja az oldalunkon megtalálható (az ÁSZF 1. számú mellékletét képező) elállási nyilatkozat-mintát is. Amennyiben nem a minta alapján jár el, nyilatkozatának határozottnak, egyértelműnek kell lennie.

Az elállás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Amennyiben a terméket a szerződés megkötésekor a fogyasztó otthonába saját magunk fuvaroztuk és a termék jellegéből adódóan postai küldeményként nem adható fel, a terméket saját költségünkön magunk fuvarozzuk vissza.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A fogyasztó a következő termékkörök esetében nem élhet az indokolás nélküli elállás jogával:

  1. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak
  2. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében
  3. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza
  4. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel
  5. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

17. Kellékszavatosságról szóló tájékoztató

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön cégünk hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Inspire Trade Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

18. Termékszavatosságról szóló tájékoztató

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

19. Jótállásról szóló tájékoztató

Kötelező jótállás

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlókat, hogy termékeire a Polgári Törvénykönyv és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet ( jogszabály ) alapján  kötelező jótállási kötelezettség nem vonatkozik.

A Szolgáltató a jelen pont rendelkezéseitől egyoldalúan, a vásárló javára eltérhet.

20. Tárhely szolgáltató elérhetősége

A http://anita-andrade.hu domain vonatkozásában:

Cégnév: Clickfunnels

Székhely: 3443 W. Bavaria St. Eagle Idaho 83616

Email elérhetősége: support@clickfunnels.com

https://siker.guru domain vonatkozásában:

Cégnév: easyname GmbH

Székhely: Fernkorngasse 10/3/501, 1100 Vienna, Austria

Email elérhetősége: support@easyname.com

21. Egyéb rendelkezések

A szolgáltató weboldalán biztosítja a felhasználók részére, a jelen ÁSZF-et PDF formátumban történő letöltésének lehetőséget.

AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK 1. SZÁMÚ MELLÉKLETE

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Andrade G. Anita EV ( székhelye: 9024 Győr, Zrínyi utca 8/A. 2. em. 5. )

Email: anita@siker.guru

Telefonszám: +36 30 550 4836

Elállás esetén a terméket az alábbi címünkre küldheted vissza: …………………………………… ).

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ………………………………………………

A fogyasztó(k) neve: ………………………………………………..

A fogyasztó(k) címe:

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

……………………………………..

A fogyasztó(k) aláírása:

Kelt:

AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK 2. SZÁMÚ MELLÉKLETE

a Békéltető testületek elérhetőségéről

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu .

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hubmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-735

Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-514

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím: zmkik@zmkik.huzmbekelteto@zmkik.hu